راهنمایی برای خرید لباس دخترانه مجلسی

۸ بازديد

انتخاب لباس های مجلسی شیک دخترانه تا حد زیادی به سلیقه شخصی افراد بستگی دارد. اما در این میان توجه به سن، وزن، فرم بدن، رنگ پوست و … هم باعث می شود که بهترین انتخاب را در هنگام خرید پیراهن مجلسی دخترانه داشته باشید. 

انواع جدیدترین لباس مجلسی دخترانه

امروزه تنوع جنس، رنگ و مدل های انواع لباس مجلسی اعم از لباس های مجلسی دخترانه بسیار گسترده شده است که قطعا انتخاب را برای ما سخت تر می کند. در ادامه چند نمونه از انواع لباس مجلسی دخترانه که بسیار پرطرفدار هستند را آورده ایم. 

مدل پیراهن مجلسی دخترانه بلند و کوتاه

شما طبق سلیقه شخصی، سنتان و البته مجلسی که دعوت هستید می توانید لباس مجلسی بلند یا کوتاه تهیه کنید. 

کت و شلوار دخترانه اسپرت

اگر سری به مزون ها و فروشگاه ها بزنید، تنوع زیادی از کت و شلوارهای دخترانه اسپرت و کت و شلوار زنانه اسپرت را خواهید دید. این نوع کت و شلوارها ظاهری غیر رسمی تر و راحت تر از کت شلوارهای مجلسی دارند.

به دلیل اینکه در دوخت کت و شلوار دخترانه اسپرت از پارچه های راحت و سبک استفاده می شود، برای استفاده روزمره بسیار مناسب هستند.

مدل پیراهن عروسکی 

مدل پیراهن های عروسکی اکثرا کوتاه و پفی شکل هستند، برای دختران نوجوان و جوان با پاهای لاغر و قد نسبتا بلند یک گزینه مناسب است؛ بنابراین اگر قد کوتاهی دارید یا پاهای تپلی دارید لباس مجلسی عروسکی مناسب شما نیست و به دنبال مدل های دیگری باشید. 

لازم است این نکته را خاطر نشان کنیم که اگر عادت به پوشیدن لباس مجلسی پوشیده دارید به هیچ عنوان این مدل لباس برای شما مناسب نیست. 

پیراهن پرنسسی 

پیراهن مجلسی پرنسسی دخترانه هم یکی دیگر از مدل های پرطرفدار در میان دختران نوجوان و جوان است که در دو مدل کوتاه و بلند و با انواع تزئینات و یا ساده در بازار موجود است.

مدل پیراهن پفی

پیراهن های پفی یکی دیگر از پرطرفدارترین پیراهن های مجلسی دخترانه است که اکثر دختر بچه ها علاقه زیادی به این مدل لباس دارند. 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.