توصیه های لازم قبل از کاشت ابرو

۸ بازديد

چنین موضوعاتی شاید خیلی سطحی و ساده به نظر بیاید اما برای بعضی از افراد این موردها بسیار حائز اهمیت است. با توجه به توصیه های ذکر شده تقریبا همه افراد می توانند کاشت ابرو را انجام دهند.

قطع استعمال دخانیات

قطع کردن دخانیات و منع مصرف آن یکی از توصیه های قبل از کاشت ابرو می باشد که بسیار حائز اهمیت است. همه افرادی که قصد دارند که کاشت ابرو یا کاشت موی سر و یا ریش انجام دهند باید این نکته ها را مد نظر قرار دهند.

قطع مصرف مکمل ویتامین E

قطع قرص ها و مکمل های این ویتامین یکی دیگر از توصیه های قبل از کاشت ابرو است که باید بدانید و رعایت کنید. 10 روز قبل از کاشت بهتر است خوردن این ویتامین را قطع کنید. زیرا این ویتامین باعث رقیق شدن خون می گردد و باعث می شود عمل کاشت به خوبی انجام نشود و با مشکلاتی مواجه شود.

قطع مصرف آسپرین

معمولا افرادی که سن بالایی دارند برای رقیق شدن خونشان از آسپرین استفاده می کنند. پس اگر قصد کاشت مو، ابرو یا ریش دارید بهتر است 10 روز قبل از پیوند مو، خوردن این دارو را قطع کنید.

مشاوره با پزشکان و متخصصان

اگر قصد انجام این کار دارید بهتر است یک هفته قبل از انجام آن با یک پزشک متخصص مشورت کرده و اوضاع  وضعیت جسمانی و سلامتیتان را با او در میان بگذارید. گاهی ممکن است داروی شیمیایی یا گیاهی مصرف می کنید که باعث ایجاد مشکل در عمل پیوندتان می شود.

قطع مصرف ماینوکسیدیل

اگر برای قطع ریزش موی سر یا ابروی خود از محلول ماینوکسیدیل استفاده می کنید باید یک هفته قبل از انجام کاشت مصرف این محلول را حذف نمایید. همچنین بعد از انجام پیوند نباید به طور خودسرانه این محلول را مصرف کنید. اگر نیازی به استفاده از این محلول داشتید باید زیر نظر پزشک آن را مصرف نمایید. اگر دچار ریزش ابرو بعد از کاشت شدید باید بدانید که این کاملا طبیعی است.

استراحت به اندازه شب قبل از پیوند

ممکن است افرادی که قصد پیوند را دارند شب قبل از پیوند دچار استرس و اضطراب شوند. البته داشتن مقداری استرس برای افرادی که هر عملی دارند طبیعی می باشد. اما  مهم این است افراد بتوانند استرس خود را مدیریت کنند تا شب قبل از پیوند به طور کامل استراحت خود را کرده باشند.

منبع: zibaieclub.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.