مهمترین دلایل پوسته پوسته شدن ابرو بعد از کاشت

۹ بازديد

ایمپلنت یا کاشت ابرو در واقع روشی است که در آن ابتدا با اعمال بی حسی در سر آغاز می‌ شود. سپس مو از قسمت پشت سر یا بانک مو و از طریق ایجاد برش نواری شکل در این ناحیه گرفته می ‌شود و نیاز است که فولیکول ‌های مو به صورت واحد و زیر میکروسکوپ جدا شده و به قسمت ‌های مورد نظر پیوند زده شوند. کاشت ابرو روش بسیار حساسی است و نیاز به تخصص و مهارت دارد. به همین خاطر است که گفته می‌ شود برای انجام این کار حتما باید یک کلینیک معتبر انتخاب کنید تا بهترین نتایج حاصل گردد.

نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید، این است که عوارض کاشت ابرو است که به دو دلیل ظاهر می‌شوند:

  1. خطای پزشکی در حین انجام روش.
  2. عدم رعایت مراقبت‌ ها توسط خود فرد در طول دوره نقاهت.

اما گاهی ممکن است یک سری علائم ظاهر شوند که جزء روند طبیعی ترمیم هستند و جزء عوارض در نظر گرفته شوند که پوسته ‌پوسته شدن ابرو بعد از کاشت از جمله این موارد است. اما چرا ابرو بعد از کاشت پوسته ‌پوسته می ‌شود؟ برای رفع پوسته‌ ها چه باید کرد؟

مهمترین دلایل پوسته پوسته شدن ابرو بعد از کاشت

در طول جراحی و حین کاشت گرافت ‌ها در ناحیه اهدایی (ابرو)، جراحاتی اتفاق می ‌افتد که منجر به بروز التهاب می ‌شود و سیستم ایمنی تمام تلاش خود را به کار می‌ گیرد تا جراحت و آسیب وارده را ترمیم کند. با این حال، از جمله دلایل پوسته ‌پوسته شدن ابرو بعد از کاشت می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

زمانی که گرافت‌ ها در ابرو پیوند زده می‌ شوند، از میزان چربی زیر پوست کاسته می ‌شود و کاملا طبیعی است که درجه ‌ای از خشکی پوست اتفاق بیفتد. زمانی که سلول‌ های چربی نتوانند چربی مورد نیاز را به خوبی تامین کنند، پوسته‌ هایی روی ابروها ظاهر خواهند شد که کاملا طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.

از طرفی، وارد شدن سوزن در ابروها منجر به خونریزی در آن ناحیه می ‌شود که معمولا چند روز زمان می ‌برد تا لخته‌ های خون خشک شوند و به شکل پوسته پوسته یا دلمه ظاهر ‌شوند.

از دیگر دلایل پوسته پوسته شدن ابرو بعد از کاشت می‌ توان به این مورد اشاره کرد که لایه‌ های جدید پوست، سلول‌ های مرده را حذف می‌ کنند. این سلول ‌های مرده به شکل پوسته‌ های سفید رنگی بر روی ابروها ظاهر می شوند.

در کنار موارد گفته شده، این را در نظر داشته باشید که هر چه فرد خواهان ابروهای ضخیم‌ تری باشد، به تعداد گرافت بیشتری نیاز خواهد داشت. در نتیجه میزان زخم و التهابات پوستی بیشتر می ‌شود و با پوسته ‌های بیشتری روبرو خواهد بود.

منبع: zibaieclub.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.