نکات مهم در مورد تزریق فیلر چانه

۱۰ بازديد

فرم دادن چانه با تزریق فیلر برای افرادی مناسب است که به دلیل تغییر در بافت صورت، چانه شان عقب رفته یا مسطح شده است. تزریق فیلر در چانه برای افرادی که به سبب مشکلات دندان یا استخوان فک و چانه، چانه عقب رفته ای دارند توصیه می‌ شود. هدف از تزریق فیلر در چانه برجستگی بیشتر چانه و گردتر کردن چانه می باشد.

آیا تزریق فیلر چانه دردناک است؟

تزریق فیلر چانه با بی حسی موضعی انجام می گردد. بنابراین می‌ توان از کرم های بی‌ حس کننده موضعی استفاده نمود. در این حالت از بی حسی، بعد از قرار دادن کرم بر روی محل تزریق حدود 30 دقیقه صبر می کنیم و بعد تزریق انجام می‌ شود. راه دیگر بی حسی این است که آمپول بی‌ حس کننده موضعی را در چانه تزریق کنیم. جای نگرانی نیست زیرا تزریق فیلر چانه با بی‌ حسی موضعی به هیچ عنوان دردناک نخواهد بود.

چه زمانی نتیجه تزریق فیلر مشهود است؟

نتایج تزریق فیلر در چانه همانند فیلر بینی بلافاصله بعد از تزریق ظاهر می شود. 4 هفته بعد از تزریق به پزشک متخصص خود مراجعه نمایید تا وضعیت فیلر تزریق شده برای شما را بررسی کند و در صورت نیاز ترمیم انجام بدهد.

چه مقدار فیلر برای فرم دادن به چانه نیاز است؟

مقدار فیلر مورد نیاز برای فرم دادن به چانه به فرم محل تزریق بستگی دارد و بهتر است زیر نظر پزشک متخصص پوست مقدار فیلر مورد نیاز مشخص شود. معمولا برای چانه‌ هایی که مقداری عقب رفته اند و مسطح هستند ۱ میلی لیتر  فیلر نیاز است و برای چانه ‌های به شدت مسطح ۲ میلی لیتر فیلر نیاز می شود.

چگونه با کمک فیلر می توان چانه را تغییر داد؟

اگر فرم چانه شما عقب است و خیلی حجیم نیست، می‌ توانید از فیلر مناسب کمک بگیرید و به آن فرم بدهید و آن را حجیم‌ تر کنید. همچنین می توان برای برجسته کردن چانه از روش ایمپلنت به کمک جراحی هم استفاده کرد، اما روشهای جراحی عوارض خودش را دارد. در نتیجه با استفاده از ژل مناسب خیلی راحت تر از جراحی می توان به چانه فرم دلخواه را داد و آن را حجیم تر کرد.

منبع: zibaieclub.ir

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.