نکاتی درباره سفر به کیش با هواپیما

۱ بازديد

راحت ترین و سریع ترین راه برای مسافرت به جزیره کیش، مسیر هوایی است. در واقع، بهتر است هواپیما را برای سفر به کیش انتخاب کنید. روزانه، ده ها پرواز داخلی و خارجی در فرودگاه جزیره کیش انجام می شود. سفر هوایی تهران به کیش تقریباً نزدیک به 2 ساعت طول می کشد.

نکاتی برای خرید بلیط کیش

در ایام تعطیلات و مناسبت های خاص، تقاضا برای خرید ارزانترین بلیط هواپیما کیش به شدت افزایش می یابد. لذا بهتر است بلیط خود را زودتر رزرو کنید. برخی از ایرلاین ها خدمات اضافی مانند وعده های غذایی، انتقال به فرودگاه و تخفیف در هتل ها را همراه با بلیط ارائه می دهند که می تواند انتخاب بهتری برای مسافران باشد. برای تجربه خرید بهتر سعی کنید قیمت بلیط های مختلف را مقایسه کنید تا بهترین گزینه را با بهترین قیمت پیدا کنید. معمولاً خرید بلیط رفت و برگشت از خرید بلیط یک طرفه مقرون به صرفه تر است.

فرودگاه کیش کجاست؟

در غرب استان هرمزگان و در قلب جزیره کیش فرودگاهی قرار دارد که فکر ساخت آن در اواخر دهه چهل شکل گرفت و در آبان سال 1356، اولین پرواز در آن به زمین نشست. در آبان سال 1402 نیز، پایانه جدید این فرودگاه تأسیس شد. امروز، فرودگاه بین المللی کیش از پرترددترین فرودگاه های ایران است. کد یاتای فرودگاه کیش KIH و کد ایکائو آن OIBK است. فرودگاه کیش، از لحاظ تعداد پرواز، در رده چهارم قرار دارد.

شرکت های هواپیمایی مختلف در این فرودگاه فعالیت می کنند، بنابراین شما می توانید بلیط هواپیمای کیش را از ایرلاین های مختلف خریداری کنید. روزانه، پروازهای مختلفی از شهرهای تهران، اصفهان، شیراز، تبریز، بندرعباس، مشهد، قشم، اهواز و غیره در این فرودگاه به زمین می نشیند. در این فرودگاه، پروازهایی به مقاصد مسقط و دبی نیز انجام می شود.

از امکانات این فرودگاه می توان به پارکینگ، فروشگاه، دفتر اجاره خودرو، اورژانس پزشکی، صرافی، شعبه های بانکی، فضای اداری، سالن VIP، غرفه فروش بلیط، رستوران، کافه، فروشگاه و سالن انتظار بزرگی اشاره کرد. همچنین این فضای بزرگ، مجهز به سیستم های هوشمند و مدرن تهویه و همچنین سیستم های ایمنی و امنیتی است.

اطلاعات مربوط به فرودگاه کیش به شرح زیر است:

آدرس فرودگاه کیش: هرمزگان، جزیره کیش، فرودگاه بین‌المللی کیش

بلیط هواپیما تهران کیش پر فروش ترین بلیط کیش

بلیط هواپیما تهران کیش یکی از پر فروش ترین بلیط ها در صنعت سفر و گردشگری ایران محسوب می شود. کیش با داشتن آب و هوای معتدل و دلپذیر به ویژه در فصل های پاییز و زمستان، مقصدی عالی برای فرار از سرمای تهران است. کیش دارای جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار از جمله سواحل زیبا، پارک های آبی، دلفیناریوم و بازارهای پرهیاهو است. ورزش های آبی، غواصی، خرید از فروشگاه های برند و رستوران های متنوع از امکاناتی هستند که در کیش به گردشگران ارائه می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.