رژيم غذايي قبل از عمل اسليو معده

۱۴ بازديد

اسليو  معده  يك عمل جراحي لاغري و روشي بسيار ايمن و اثبات شده براي كاهش وزن موثر و بدون بازگشت است. ما در اين عمل بخش قابل توجهي از حجم معده را جدا كرده و از بدن خارج ميكنيم. طي اين روش، معده كوچتر شده و ديگر حجم سابق را ندارد.

در نتيجه فرد با خوردن مقدار اندكي غذا سريع سير شده و ديگر ميلي به خوردن غذاي بيشتر ندارد. كم كم پس از گذشت چند ماه از عمل، شخص مقدار زيادي از وزن خود را از دست ميدهد.

منظور ما از رژيم غذايي قبل از اسليو معده دقيقا چند روز قبل از عمل است؟

وقتي براي خلاص شدن از شر چاقي هيچ راه نرفته اي باقي نمانده كه طي كنيد، آنگاه رو به عمل جراحي لاغري مي آوريد. بعد از تصميم گيري شخصي، از يك جراح لاغري نوبت دريافت ميكنيد. و بعد از مشاوره و ارزيابي هاي اوليه، جراح لاغري به شما يك نوبت عمل ميدهد.

معمولا بين جلسه ارزيابي با جلسه عمل، حداقل چند هفته فاصله وجود دارد. ما دقيقا منظورمان اين چند هفته فاصله بين جلسه ارزيابي و عمل اسليو است. اما در بسياري از موارد، شما بايد سه هفته قبل از عمل لاغري اسليو  معده ، شروع به پيروي از اين رژيم كنيد.

داشتن يك رژيم غذايي قبل از عمل اسليو معده و پيروي از آن چه فوايدي دارد؟

به طور كلي هدف از داشتن اين رژيم غذايي بالا بردن درصد موفقيت عمل است. اين رژيم به سه روش زير به شما كمك مي كند كه يك عمل بي دردسر و ايمن تر داشته باشد:

باعث آسان و ايمنتر شدن روند عمل مي شود: رژيم قبل از عمل به كاهش توده چربي اطراف كبد كمك مي كند، كه دسترسي و ديد جراح لاغري به بافت معده را بهتر ميكند.

خطر بروز عوارض اسليو معده را به شدت كاهش مي دهد: چاقي و اضافه وزن زياد خطر بروز عوارض پزشكي را حين و بعد از عمل افزايش مي دهد. كاهش وزن مي تواند اين خطرات و عوارض را خنثي كند.

دوره نقاهت شما را بهتر ميكند زيرا به شما كمك ميكند تا به يك زندگي سالمتر عادت كنيد.

شما با رعايت رژيم غذايي قبل از اسليو ، بهتر ميتوانيد پايبند رژيم غذايي بعد از اسليو معده باشيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.